Sony TEOS Manage

Sony TEOS Manage

EOS Manage yazılımı, kurumsal ortamlar için güçlü, esnek ve kullanımı kolay, eksiksiz bir görüntüleme cihazı ve oda yönetimi çözümü sunar.
Ağınızdaki tüm ekranlarda, projektörlerde ve görüntüleme cihazlarında gösterilen içeriği verimli bir şekilde yönetmek, planlamak ve izlemek zorlu olabilir.
TEOS Manage, yönetim kurulu odalarında, toplantı odalarında, ofislerde, resepsiyon alanlarında, kamusal alanlarda ve diğer konumlarda tüm bağlı cihazlarınızın ve içeriğinizin kontrolünü ve bakımını sağlar. Bu kullanımı kolay yazılım uygulaması, kullanıcı dostu, pano stili arayüzü ile IP ağındaki tüm ekranların, projektörlerin ve diğer cihazların çalışma durumunu izlemenizi kolaylaştırır. Kolay yönetim için cihazları konuma göre gruplandırın. İçerik oynatmayı planlayın ve hatta birkaç dakika içinde kendi bilgi ekranınızı oluşturun. Ekranları merkezi rezervasyon sisteminizle entegre ederek her odanın toplantı planlarını görüntüleyin. Çalışmayan her cihazın sorununu hemen belirleyin.


Sony TEOS Manage

Tesis Yönetimi*

Tesis/oda sayısı Sınırsız
İstatistikler Evet
Uyarılar Evet

Kontrol*

IP Kontrolü Evet
Planlama Evet
Sony uyumluluğu Profesyonel BRAVIA, projektörler, tabletler
Diğer markalarla uyumluluk Talep üzerine evet

Toplantı odası*

Takvim uyumluluğu Google Calendar, Microsoft Exchange, Office 365
Özelleştirilebilir arka plan Evet
Özelleştirilebilir giriş başlıkları Evet
Kilitlenebilir güvenli arayüz Evet
Planlama Evet

Bilgi ekranı*

İçerik oluşturma Evet
Ana işlevler Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, Web siteleri, İnteraktif içerik, Powerpoint, Akışlar, Hava durumu raporu, RSS akışları
Görüntü formatı BMP, JPG, GIF, PNG
Video formatı AVI, MPG, WMV, H264
Ses formatı WAV, MP3, akış
İzleme Posta, SMS
Planlama Evet
İçerik oluşturma öğeleri Metin/Görüntü/Video/Grafik/TV/Web sitesi/Onaylayıcı/Tarih ve saat/Youtube/Ses akışı

Sunucu*

Sunucu ön koşulları Windows server 2008R2 veya üstü
Sunucuya IIS yüklenmiş olmalıdır
Sunucuya .Net framework 4.5 yüklenmiş olmalıdır
MSSQL Server yüklenmiş olmalıdır (web sürümü veya üstü)
Sunucunuzda 40 GB boş alan olmalıdır
Sunucunun, kontrol edilmesi gereken cihazlara bağlanabilecek bir ağa bağlanması gerekir
Sunucu takvim sunucularına (Office 365, Exchange veya Google Calendar) erişebilmelidir

Lisanslar*

TEM-SRV100 Yazılım
TEM-CO10 Basit Kontrol kullanımı lisansı
TEM-MR10 Toplantı Odası kullanımı lisansı
TEM-DS10 Bilgi Ekranı kullanımı lisansı

Garanti*

Standart garanti Destek ve yeni özellik ürün yazılımları için 1 yıl
Uzatmalar PSP.TEM100.1X: Destek ve yeni özellik ürün yazılımları için 1 yıl PrimeSupportPro. Her cihaz için 1 tane gerekir
PSP.TEM100.2X: Destek ve yeni özellik ürün yazılımları için 2 yıl PrimeSupportPro. Her cihaz için 1 tane gerekir
PSP.TEM100.4X: Destek ve yeni özellik ürün yazılımları için 4 yıl PrimeSupportPro. Her cihaz için 1 tane gerekir

Seçenekler*

PSP.CE.TDM.TRAIN.1 Talep Üzerine Tesiste eğitim 1 gün
PSP.CE.TDM.INIT.1 Talep Üzerine Tesiste kurulum 1 gün
PSP.CE.TDM.SITE.1 Talep Üzerine Tesiste destek 1 gün
PSP.CE.TDM.CUST.1 Talep Üzerine özel geliştirme 1 gün

Notlar

* Teknik özellikler, ürünün satışa çıkmasına kadar haber verilmeden değiştirilebilir.

Doruk Dizayn - Web Tasarım